قوی ترین هدلایت

لامپ هدلایت خودرو یک وسیله جانبی برای زیباتر کردن چراغ های ماشین است. چراغ های نصب شده در جلو خودرو، استاندارد مناسبی دارند، اما گاهی صاحبان خودرو دنبال زیباکردن خودروی خود هستند یا از چراغ های فابریک ماشین خود، رضایت کامل ندارند، در این صورت چراغ هایی را روی خودرو نصب می کنند، که به این چراغ ها لامپ هدلایت خودرو می گویند. برای خرید لامپ هدلایت خودرو یا همان زنون، باید چند نکته ی مهم را در نظر بگیرید. پس تا آخر مقاله همراه ما باشید، تا این نکات را برای شما توضیح دهیم.

معرفی انواع هدلایت خودرو

مدل تک پرتو: در مدل های تک پرتو بایستی از دو عدد هدلایت خودرو استفاده شود؛ زیرا که در ساختار چراغی این مدلی به خواست کمپانی از دو عدد لامپ برای ایجاد نور در شرایط بالا و پایین جاده ای استفاده شده است.

مدل دو پرتو: از لامپ هدلایت خودرو تک پرتو برای خودروهایی استفاده می شود که در چراغ جلوی خود تنها از یک لامپ برخوردار هستند؛ یعنی از طریق همین یک لامپ نور بالا و یا نور پایین مورد نیاز اتومبیل تامین می شود.

نکات مهم هنگام خرید هدلایت خودرو

انتخاب نوع

اولین نکته در خصوص خرید هدلایت خودرو توجه به نوع آن است که برای این منظور باید به ساختار تک پرتو بودن و یا دو پرتویی چراغ جلوی اتومبیل خود توجه لازم را داشته باشید. یادتان باشد که اگر در تشخیص خود اشتباه کنید یا باید محصول خریداری شده خود را پس دهید و مدلی دیگر را خریداری نمایید و یا اینکه برای تعویض کاسه چراغ جلوی خودروی خود اقدام نمایید.در هر دو حالت با دردسرهایی مواجه خواهید شد!

قوی ترین هدلایت

نوع لامپ هدلایت

نکته دوم برای انتخاب لامپ هدلایت خودرو توجه به نوع لامپ به کار رفته در ساختار محصول می باشد.برای این منظور شما باید بدانید که می توان در لامپ های هدلایت یا همان زنون از ال ای دی و یا لامپ های هالوژنی و یا HID استفاده کرد.
در میان سه مدل گفته شده این لامپ های LED هستند که نسبت به هر وات توان مصرفی خود از شار نوری بیشتری برخوردار هستند.

میزان روشنایی هدلایت

فاکتور مهم بعدی در انتخاب و خرید لامپ هدلایت خودرو توجه به میزان روشنایی آن می باشد. همانطور که مستحضر هستید لامپ های فابریک نصب شده بر روی خودروها نهایتا از میزان روشنایی ۵۰۰۰ لومن برخوردار هستند. این در حالی است که یک هدلایت خودرو بطور میانگین از توان روشنایی ۱۵۰۰۰ لومنی برخوردار است تعریف لومن هدلایت را قبلا در مقالات سایت گفتیم .
حواستان باشد که هر چقدر میزان تولید روشنایی لامپ انتخابی تان بیشتر باشد، یقینا برای خرید آن باید پول بیشتری را هزینه نمایید.

تناسب با مدل خودرو

از دیگر موارد حائز اهمیت در زمینه خرید لامپ هدلایت ماشین توجه به تناسب محصول با مدل خودروی شما می باشد.
برای این منظور بهترین کار این است که در هنگام خرید اینترنتی خود به مشخصات محصول مورد نظرتان رجوع کرده و در قسمت تناسب و یا سازگاری آن با مدل های مختلفی از خودروها از قابل استفاده بودن محصول بر روی اتومبیل خود اطمینان حاصل نمایید.
و اگر برای خرید هدلایت خودرویتان بصورت حضوری اقدام می کنید نیز به شخص فروشنده بگویید که برای چه مدل ماشینی به دنبال این محصول می گردید.

میزان استحکام لامپ

حواستان را خوب جمع کنید تا بتوانید موفق به خرید یک لامپ هدلایت خودرو باکیفیت برای خود شوید.یادتان باشد لامپ شما باید از قابلیت نصب ایمن و محکم برخوردار باشد تا در صورت افتادن خودرو در چاله و چوله های خیابانی لامپ از کار نیافتد.
ضمن اینکه توجه به میزان IP که شاخص ضد آب بودن محصول می باشد نیز بسیار حائز اهمیت است.

posghtibanmotekef
مارس 5, 2023
برچسب ها :

این مقاله بدون برچسب است.